18 Mart 2010 Perşembe

Kurullar

Danışma ve Onur Kurulu:
Prof.Dr. Uğur Erdener Hacettepe Üniversitesi Rektörü
Prof.Dr. Sevil Gürgan Hacettepe Üniversitesi Rektör Yardımcısı
Prof.Dr. Uğurcan Akyüz Hacettepe Üniversitesi
GSF
Dekanı

Proje Sorumlusu:
Prof.Dr. İncilay Yurdakul HÜ GSF Grafik Bölüm Başkanı

Proje Yöneticisi:
Yrd.Doç. Zülfükar Sayın
GSF
Grafik Bölümü Öğretim Üyesi

Düzenleme ve Yürütme Kurulu:
Prof.Dr. İncilay Yurdakul
GSF
Grafik Bölüm Başkanı
Doç. Namık Kemal Sarıkavak
GSF
Grafik Bölümü Öğretim Üyesi
Yrd.Doç. Zülfükar Sayın
GSF
Grafik Bölümü Öğretim Üyesi
Öğr.Gör. Serdar Pehlivan
GSF
Grafik Bölümü Öğretim Görevlisi
Öğr.Gör. Elif Varol Ergen
GSF
Grafik Bölümü Öğretim Görevlisi

İletişim Kurulu:
Katılımcılarla iletişim ekibi :
Öğr.Gör. Elif Varol Ergen
Arş.Gör. Ekin Kılıç

Basın ve halkla ilişkiler ekibi :
Arş.Gör. Zeynep İpek Aran
Arş.Gör. Elif Songür Dağ
Arş.Gör. Banu Bulduk

Görsel Tasarım Kurulu:
Öğr.Gör. Serdar Pehlivan
Arş.Gör. Müge Burcu Codur
Arş.Gör. Atila Işık

Görevli Öğrenciler:
Cansu Başdemir (2. sınıf öğrencisi)
Tuba Mücella Kiper (2. sınıf öğrencisi)
İrem Akbaharer (Yüksek Lisans öğrencisi)
Almıla Yıldırım (Yüksek Lisans öğrencisi)
Oğuz Tunçeli (Yüksek Lisans öğrencisi)
Alper Yıldırım (Yüksek Lisans öğrencisi)
Turgut Efe Varol (Yüksek Lisans öğrencisi)
Çağrı Çakın (Yüksek Lisans öğrencisi)

Hiç yorum yok: