10 Nisan 2009 Cuma

Çalıştay Hakkında...

Amaç: Her geçen gün sanat, tasarım ve iletişim evrenindeki önemi daha da artan Grafik Tasarım alanında üst düzeyde iletişim ve paylaşım ortamı yaratmak.

Konu: Her Yönüyle Grafik Tasarım ve Uygulama alanlarını tartışmak ve uygulamalar yapmak.

Tarih: 27,28,29 Nisan 2009
Panel: 29 nisan 2009 Çarşamba, 13.30-15.30
Sergi ve kapanış kokteyli: 29 Nisan 2009, 15.30
Yer: HÜ GSF Grafik Bölümü, Beytepe Yerleşkesi/ANKARA

Grafik Tasarım Çalıştayı
Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü, Grafik Tasarım Eğitiminde çok yönlü araştırma ve irdelemeyi -dolayısıyla- niteliği ve hedefleri yükseltmeyi özendirmek, daha kısa sürede daha üst düzey tasarımlar çıkarabilme, etkileşim, düşünce paylaşımı ortamını yaratmak amacıyla bir çalıştay (workshop) düzenlemektedir. Söz konusu çalıştay Ankara’da Grafik Tasarım eğitimi veren üniversitelerin öğretim elemanları ve 3.- 4. sınıf öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilecektir. Ayrıca, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Yakındoğu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Grafik Tasarım Bölümü de konuk edilecektir.

Her Üniversiteden bir öğretim elemanı (bir çalıştay konusunu aynı grupla birden çok öğretim elemanı birlikte çalışabilir) ve en çok 10 öğrencinin katılacağı bu etkinlikte her atölye sorumlusu öğretim elemanı / elemanları, Grafik Tasarımın uygulama alanlarından birine / bir kaçına (reklam grafiği, yayın grafiği, ambalaj grafiği, resimleme (illüstrasyon) yazı, tipografi, canlandırma (animasyon) vd.) dayalı çalışma konusunu kendisi / kendileri belirleyecektir.

Her Üniversiteden katılacak öğretim elemanı / elemanları, öğretim elemanının çalışma konusu ve katılacak öğrencilerin listesi (3.-4. sınıftan en çok on kişi ) 20 Nisan 2009 tarihine kadar zulfin@hacettepe.edu.tr e-ileti bulunağına bildirilecektir. (Diğer çalıştay atölyeleriyle aynı ya da benzer konuda olmamak amacıyla öğretim elemanları birden çok konu önerisinde bulunabilir.) Gerektiğinde, kendileriyle birebir bildirişimde bulunmak için öğretim elemanları ve öğrencilerin e-ileti bulunağı ve diğer iletişim bilgilerinin de bu listeye eklenmesinde yarar vardır.

Her atölye sorumlusu öğretim elemanı / elemanları, yaptıracağı tasarım çalışması / çalışmalarının konusunu ve bunun için gerekli olan araç-gereç listesini 22 Nisan 2009 tarihine kadar zulfin@hacettepe.edu.tr e-ileti bulunağına bildirecektir. Her öğrenci kullanacağı araç-gereci kendisi sağlayacağından, atölye sorumlusunun bu durumu göz önünde bulundurmaya özen göstermesi gerekmektedir.

2 yorum:

fashionmonster dedi ki...

misafir kabul ediyormusunuuzzzzz??
:)

rdmyldrmr dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.