24 Nisan 2009 Cuma

ÇALIŞTAY KONULARI / ATÖLYELERİ

Öğretim Elemanı: İnanç İlisulu, Halime Fişenk (Başkent Üniversitesi)
Çalıştay Konusu: Tipografik Yaklaşımlarla Ambalaj Tasarımı
Atölye: Yüksek Lisans Atölyesi

Öğretim Elemanı: Birsu Çeltek (Bilkent Üniversitesi)
Çalıştay Konusu: "Grafik Tasarım Sanatı'nın 7 İlham Perisi" Karakter Tasarımı ve Uygulama.
Atölye: Atölye 3

Öğretim Elemanı: Şansal Erdinç (Gazi Üniversitesi)
Çalıştay Konusu: Photo Manuplation
Atölye: Bilgisayar 1 Atölyesi

Öğretim Elemanı: Zülfikar Sayın (Hacettepe Üniversitesi)
Çalıştay Konusu: Grafik Odası
Atölye: Atölye 1

Öğretim Elemanı: Serdar Pehlivan (Hacettepe Üniversitesi)
Çalıştay Konusu: Fotografik Afiş Tasarımı
Atölye: Fotoğraf Atölyesi

Öğretim Elemanı: Ozan Küçükusta, Özgür Kurtuluş (Kamra)
Çalıştay Konusu: “Çizgiroman Yapıyoruz”
Atölye: Atölye 2

Hiç yorum yok: